Co'z I'm Your Lady

Igår på min engelskalektion "Nursing Care" skulle min käre klasskamrat Hajira redovisa "Care of the mother after birth". Hon lyckas ju alltid få en att skratta, och nu under redovisningen så skulle hon typ förklara att mamman måste kissa, och vart kisset kommer ifrån.
(Jag förstod inte riiiktigt hennes engelska men..):
-...So it must come out... from the.. vagi.. Asså jag vet inte vad det är men VAGINAL..??
Hon menade alltså att hon inte vet vad som menas med vaginal.
Läraren svarar snabbt:
- Men Hajira du vet väl att man inte kan kissa med vaginan!?

Åh vad jag, Jonna, Lala och Julia skrattade.

Just nu lyssnar jag på Lugna Favoriter: Power of Love. Sitter och chattar med Julia som skickar över alla Englandbilder (som jag fortfarande inte fått!). Visserligen ligger de på Christoffers data, men det är lätt ordnat med ett usb.

Till avslutning MÅSTE ja bara lägga upp roligaste fotot. Det är taget från England och på bilden är det egentligen två asheta chicks som e värda att lägga en stöt på (iaf Jonna). Men tyvärr så vet jag inte vad som hände med oss;
På bilden förvandlades vi till två hemska gamla tanter med krokiga ryggar, tjoka runda kinder och stora påsar under ögonen.  Det här är verkligen årets bild, jag skrattar så att jag gråter!!
[Sorry Jonna,men tänk på att jag e fulast. ta inte illa upp ^^]
image116



Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Anonym

AAAAAAAAAHAHAHAHHA så jävla FULA. men den slår INTE taxibilden;D


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback