Depp.

Skolan har återigen påbörjat en ny vårtermin. Vad väntas framför dörren? Plugg, plugg och återigen plugg!
Man trodde att jullovet skulle få en att samla krafter till EN SISTA TERMIN KVAR. Men ack så fel jag hade, jag sjönk djupare än djupast. Och jobbigast av allt: Jag måste jobba mig ur gyttjan jag hamnat i.
.. Jag skulle kunna hamnat ännu djupare, ifall jag inte haft mina underbara vänner som står där för mig. Ni är bäst.

Min systeryster kom och berättade återigen att hon somnat på bussen.
Nästan varje dag efter skolan så somnar hon på bussen på väg hem. Hon klarar helt enkelt att inte hålla ögonen öppna. Det händer ofta att hon åkt en eller två hållplatser för långt och är tvungen att gå extra bit hem.
Nu, första skoldagen efter jullovet var hon på väg hem, på bussen igen. Gissa vad som hände? Hon somnade!
Och inte nog med det; hon somnade när det var några hållplatser kvar, och vaknade upp, när bussen hade åkt runt hela Björklinge och var halvvägs in till stan igen! Hon hoppade av, med ingen mobiltelefon(då hon tappat bort den), ingen klocka och ingen busstidtabell och väntade på nästa buss hem mot Björklinge igen. Haha snacka om pundare.

Syster och Jag
Vi kanske inte alltid går ihop, men då när det väl går, då har vi så roligt ihop!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: tobias

på myspace heter jag;
http://myspace.com/vetinteriktigt

2008-01-10 @ 02:07:37
Postat av: Idaho

hahahhaha, stackars lilla Veronica! :P :P
Jag träffade henne på bussen igår btw:P
Ses ikväll.. :) Pusshej,

2008-01-10 @ 15:13:28
Postat av: Idaho

Hahhaha :P Stackars lilla Veronica! :P :P Jag åkte samma buss som henne igår btw! :P
Ajja, ses ikväll, pusshej,

2008-01-10 @ 15:14:42

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback