Ettårsdagen.

Idag är det EXAKT ett år sedan jag och min Christoffer blev tillsammans. Det ska typ firas eller nåt.

Men först måste jag gå klart den här pisiga skoldagen. Den började bra med en godisskål som vi hittade och käkade, men sen blev den pissig när jag fick världens utskällning av min lärare för att jag hade kastat godis på en i klassen (och det var inte bara jag som kastade! T.ex Patrik och Niclas.) Men jag tog all skit istället.
Sen är det rätt pissigt att jag missar reaggekvällen ikväll som jag skulle på. Men jag kan ju inte säga att mysa med Christoffer är mycket sämre heller ^^ Vi har inte setts på 6 dagar nu.
Men ikväll blir middag på en grekisk restaurang, sen blir det film och mys i pappas lägenhet.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: S A R A

grattis =)


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback