Gynekologundersökning

Idag i skolan har jag riktigt roligt. Så roligt har jag inte haft på länge minsann.
Det var så att Mimmi, jag, Elin och Niclas, Patrik, Simon och Martin satt vid två bord under lunchen. Vi kom in på disskussionen "gynekologi."
Mimmi lyckades (genom från början ett skämt), lura både Patrik och Niclas att killar OCKSÅ också går till gynekologen: image143
- Ja men ni killar, ni kollas ju bara från det andra hållet. (Alltså skjärten)
Patrik och Niclas tittade på varandra och sa sedan i mun på varandra:
- Aldrig att man går dit! Jag vågar inte gå dit ju.
Jag, Mimmi och Elin kunde inte hålla oss för skratt, att de tor själva att de går till gynekologen? Killarna tittade förvånande på oss innan Niclas fortsatte:
Fatta och få en tops uppkörd i arslet? 
När Niclas sa det höll vi tre tjejer på dö. Hur vet den grabben att de kör en liten tops upp i arslet på en gynundersökning som inte ens existerar för killar? (För övrigt känns det knappt att på en tops uppkörd där)
Patrik:
- Jag kommer aldrig göra det! Jag vägrar.

Mohahahaha. Dom två puckona till killar som ska gå Omvårdnad BORDE veta att killar inte gör sånt!

Han längst upp är Patrik, och under är Niclas. Två killar i ett nötskal.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Anonym

okej, det värsta med de här inlägget är att du upplyser alla om att du vet att det inte gör ont att få en tops i arslet, som om det vore något helt naturligt för dej...så frågan lyder: HUR OFTA STOPPAR DU UPP TOPSAR (och andra små föremål) I ARSLET EGENTLIGEN?!

Postat av: Anonym

Ja, exakt vad jag vill veta! Hur vet du det? Haha.

2008-01-23 @ 22:06:10
Postat av: Idaho

Haha, nej du var inte full! :P MEn, kan vi inte hitta på ngn någon dag? :)

2008-01-24 @ 10:24:12

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback