Hata söndag. Älska Christoffer.

Jag hatar söndagar. JAG HATAR SÖNDAGAR!
Speciellt söndagen idag; Den har varit seg och tråkigt med plugg och disk. Det enda som var lite roligt vad mötet med Alperna-gänget. Fick reda på all information som behövdes och fick se några bilder från förra året (de var inte att leka med!)
Men nu - hemma igen och klockan är 19.56, kan det blir värre? Usch, jag har bara plugg innanför skallen just nu, men jag orkar inte.

Det jag orkar just nu är att ta bussen hem till Christoffer och bara mysa, men det går inte.
Jag hatar dessutom att jag ska ha en sådan otur: Våran studentskiva är den 11 maj. Till middagen är det SÅKLART att Christoffer ska med. Eller hur? Men eftersom det är någon som vill djävlas (jag gissar på djävulen själv) så ska Christoffer på "Student-kryssning" PRECIS JUST DET ÄCKLIGA DATUMET DEN 11 MAJ.
Det är liksom alltid så för mig, jag har otur i allt, nästan allt i alla fall. Mer otur än vad de flesta har jag lovar. Och jag har varit så glad för att studentiskiva är någonting stort och roligt och minnesvärt och det är klart att man vill ha med sig sin kära - vem vill inte det? Men näe, inte den här gången heller
Det brukar vara så att när jag ska någonstans som jag vill att Christoffer ska med på så funkar det oftast inte, ibland tvärtom, men oftast är det han som inte kan.
Jag blir så ledsen över sånt här eftersom jag och Christoffer inte hinner ses så värst mycket annars. Ujuj, nu är det mycket klagomål här.
Det finns gott om att klaga på men lägg av Sofia.

Men det är ju så i alla fall angående Christoffer. Jag älskar honom så oerhört mycket att det gör ont att vara utan honom. Det svider bara att tänka på honom eftersom min längtan efter honom blir så jäkla stor. Detta kan inte bli värre det här heller. Han har fått mitt hjärta verkligen, så lätt liksom. Baah, att man kan vara så sjukt kär!!!! Det är ju nästan jobbigt.
JAG ÄLSKAR DIG CHRISTOFFER
image152
You Make My Day ♥

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: kregert

Jag jobbar barqa ibland. åker runt och tömmer postlådor:P För övrigt kan du trösta dej med att tierp kanske itne ens får några biljetter till kryssningen då vi var sist i prioriteringen så du kanske får med dej honom trots allt! =) Nöjd med 1-års dagen då?


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback