Hatar Rubrik.

Okej kvällen igår var totalmysig. Vi käkade på Akropolis som ligger på Väderkvarnsgatan mellan Friskis&Svettis och S.A.T.S. Maten var grymt god och det är en restaurang som jag stolt rekommenderar!

Vi begav oss hem till den lilla lägenheten vi skulle tillbringa natten och vi käkade lite smått godis (och frukt!) som jag hade inhandlat. Till det tittade vi på någon B-film "Som man bäddar." Men det var ok. Naturligtvis blev det också en massa myspys!
Sen kom det tråkiga idag. Han stack tillbaka till Tierp till sin hockey. Jag är verkligen trött på det där nu.
Men jag ser framåt mot ikväll då det blir överraskningsfest för Krisse hemma hos Anton ikväll. Krisse ska nämligen in i lumpen och då vill vi ha en liten "hejdå"-fest med röj och sånt shit.
Jag träffade faktiskt Krisse på bussen igår, han har verkligen ingen aning vad som väntar honom! It's going to be totally crazy!
Fram tills dess blir det som vanligt: plugg.

This pictu
re är från sommaren 2006 hemma hos mig.
Gustav, jag, KRISSE och Dennis.

Jag säger bara det: Glömmer aldrig den sommaren.
Ciao!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Anonym

kul att du hade kul. MEN .. du missade nåt;)

Postat av: SofiaKristina

Men Jonna, du gör mig väl inte besviken för du ska ha en sån där kväll snart då när jag e med. De du var med om igår var bara en uppladdning till nästa partaj du planerar att ha.... ? Visst? ;)

2008-01-26 @ 14:38:13
URL: http://www.sofiakristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback