Humör: ARG

Jag är återigen på lite halvtaskigt humör. Det finns tre saker som gör mig upprörd:
1. Vaknade imorse av ett hemskt buller då grannarna borrade i väggen, just den väggen som jag sover intill. Jag skojar inte, det finns inget värre buller. Och med det kunde jag inte somna om.

2. Alla busspriser ska höjas fr.o.m. den 1 mars! Som att de inte får in tillräckligt med pengar. Ett ungdomsbusskort kommer från 250 kr kosta 270 kr nu. (Förresten så kunde man köpa dom för 225 kr förut då man fick billigare om man var medlem på ul. Men det är nu också bojkottat)

3.
Busstiderna för linjen 821 har blivit sämre och jag och Christoffer kan inte ses alla gånger vi vill det. (Okej, jag har ju körkort, men det e så himla dyrt med bensin, men nu kanske det är lika bra att ta bilen eftersom busspriserna ändå ska höjas!)


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Idaho

Då får man väl passa på att köpa busskort nu och lägga på lager XD

2008-01-08 @ 20:40:06

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback