Humörhöjande.

Man blir så glad när man hittar sånt här.
Jag sökte mitt eget namn på Google. Så hittade jag en artikel i unt där de skrivit om damtrean,  när vi Skuttunge Sk mötte Söderfors i somras. Såhär stod det:

Söderfors - Skuttunge 3-0 (0-0)
- En skön och viktig seger som säkrades efter en bra genomförd andra halvlek. Det märktes att tjejerna var spända och nervösa i första och vi pratade i pausen om att spela lugnare och vårda bollen inom laget, säger nöjde Söderforstränaren Dick Westin.
Det handlade om ett bottenmöte på Bruksvallen mellan två lag som inte hade tagit några poäng i serien. Spelet i första halvlek var inte heller mycket att yvas över och målchanserna var fåtaliga. Söderfors fick ett tidigt mål i andra genom Anna Harju som löste upp nervknutarna hos hemmaspelarna. Laget kopplade sedan ett bastant grepp om matchen och skapade även ett flertal vassa chanser.
Åsa Lindqvist var inblandad i alla tre målen och förtjänar tillsammans med debutanten Mia Westin ett extra plus i Söderfors.
Målvakten Sofia Brennan skall framhållas i Skuttunge.
Målen, Söderfors: Anna Harju, Emma Ståhlberg, Åsa Lindqvist.
Lars-Ivan Eriksson

När jag noterade den tredje sista redan blev jag väldigt förvånad med mycket glad! Idag står jag inte i mål längre, men det höjde verkligen humöret när jag läser sånt här.
Bara för de ska jag bjuda på en målvaktsbild
 
image113

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Idaho

jaa, Men jag tkr den är apfrään! :D
Ja, verkligen. Helt mysko, nästan läskigt ju!! :S

2008-01-08 @ 20:38:04

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback