Ketchup-girl.

Min syster var i Romme igår med skolan. Friluftsdag liksom. Och nu har hon fått acne/munsårimage155/utslag precis vid sidan om sin mun. Det är förstås jätterött.
Efter att hon käkat en hamburgare som lunch med sina klasskompisar var de ute i backen och åkte igen. Plösligt stannar hennes klasskompis upp och säger till min syster:
- Jag tror du har ketchup där, och pekar mot hennes mun.
Hon får pinsamt förklara att det inte är ketchup utan att det är utslag/acne/munsår i hennes ansikte.

Mohaha det var roligt.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: S A R A

haha xD

Postat av: Lisa

Haha :) pinsamheter i vardagen, minsann!

2008-01-31 @ 16:37:44
URL: http://lisalisi.blogg.se
Postat av: Therese

Stackars din syster. Det är josef som har ansvaret för dagen men ag håller på och gör ne tröja med ett tryck av honom och mig, får se hur det blir =) hur går era planer?

2008-01-31 @ 21:31:39
URL: http://kregert.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback