Lilla julafton

Ikväll kommer mina underbara vänner Julia och Ester hem till mig och vi ka ha våran efterlängtade julafton som aldrig hunnit blivit av. Men det ska bli en bra uppladdning inför operationen imorn. 
 
Och igår på matchen förlorade Tierp mot Nynäshamn. Men det var en spänande match. (okej inte lika spännande som juniorfinalen Sverige-Kanada.)
Men i alla fall så slår en idiotkille sin hockeyklubba upp i ansiktet på Christoffer med flit, så Christoffer ramlar ner på isen, blir liggandes en liten stund och håller båda änderna över ansiktet.
Då kom den där hemska känslan, när man ser sin älskade liggandes på isen och verkar ha så ont. Man står där och kan inget göra.  Och man är så rädd att något ritkigt hemskt hänt.
Men dock var det ingen fara med honom. Han kravlade sig upp efter en stund och vilade och kom sedan åter igen på isen.
  Men tänk om något förfärligt skulle hända? Bara av det där lilla så blev jag så rädd. Tänk då det värsta, om han t.ex. skulle dö? Hur klarar folk sånt egentligen? Jag kan verkligen inte föreställa mig tanken.
Men nog om det! Killen fick i alla fall 10 min utvisning för att han ska stå och idiotera sådär på min pojkvän. IDIOT!

Nu ska jag kila, ska ta 821 som tar mig ifrån Christoffer och som leder mig till Bjk istället. Där väntar Julia och Ester på mig. Oh My Gosh, how I love these girls! Ciao!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback