Matildas feta diss

Jag, Carro och Matilda var ju i Sälen över nyår. Under en kväll på krogen lyckades vi ragga upp några nya telefonnummer som vi tänkt ringa på nyårsafton för att se vart draget fanns.
  Caroline ringer en kille som hon snackar lite med, men efter en stund ger hon telefonen till Matilda så hon får prata med killen. Och hon frågar:
 "Vad ska ni hitta på ikväll då?"
- Festa, ni får komma om ni vill...
- Ja vi får se, har inte bestämt oss riktigt än, svarar Matilda.
Killen fortsätter:
- Men de vore ju kul om vi typ kunde träffas senare nån gång... I Jönköping där vi bor..
Matilda svarar:
 Jomenvisst, det låter ju kul!
Till allas förvåning svarar killen iskallt:
- Aa, fast inte med dig, för att träffa Carro...

Mohahaha

Snacka om rådiss Matilda fick... Hon svarade honom med något liknande som; ja men det förstod jag.... sen gav hon telefonen till Carro igen.
SNACKA OM RÅÅÅDISS!! HAHAHAHAHA

Nu ska jag iväg och titta på ishockey på Vegahallen i Tierp och sitta där och frysa och huttra.  juppie


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: johanna

hej på dig.

tänkte bara slänga in ett tips i din blogg.
har du hört talas om gratisbio.se en sajt där
du samlar poäng genom att klicka dig runder på
olika sidor och välja att få nyhetsbrev. du får
poäng för detta och samtidigt som du får poäng
så stiger det för att du ska kunna få gratisbio
checkar hem i brevlådan. om du satsar på stort
kan du som jag samla in stora poäng och när du
väl samlat ett antal kan du beställa presentkort
på en massa affärer som kicks hm vero moda stadium
och de andra stora kedjorna i sverige.

själv har jag nu lyckats skrapa ihop till present kort för
1200 kr på kicks och 500 kronor på dinsko. så jag
tycker du ska bli medlem med.

genom att ange mig som värvare så får du redan
75 poäng från start. denna månaden har du även
chansen att på deras sida vinna en iphone och
mobiler och modell bilder av dig själv. gå med.

ange mig som värvare ; uniqa
här är länken till sidan ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

Postat av: Anonym

hahah men de verkar ju som att killar ändå inte var nån bristvara för mathildas del under nyårshelgen?;D

2008-01-05 @ 23:25:10
URL: http://jonnaas.blogg.se
Postat av: Delinda

svar: orkar inte med denna disskusionen längre.. tar alldeles för lång tid att svara på alla kommentarer... alla kan vi inte vara o tycka lika.. men en sak jag inte fattar är varför dte är okej att säga som du utryckte dig att det är äkligt att se på en smal person? och att det inte är okej när jag säger att feta människor är äkliga?

www.delindaaa.blogg.se

2008-01-06 @ 12:06:14
URL: http://delindaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback