Men rubriken kan ta sig nånstans.

Okej, jag var i England i slutet av November. Nu i mitten av januari har jag äntligen fått alla bilder. 390 st (!)
Det tar sig en tid att gå igenom alla, många dåliga foton, några bra, några roliga, några snygga och några fula.

Men jag kan inte låta bli att lägga upp några, vill ju dela med mig av minnen och sånt shit. Det blir några fula, några bra, några snygga och några roliga.

                                   
    Den här va cool                   Jonna blev söt                         Den blev fin

                                        
Julia va vacker                        På alla oss                     Jonna är ?

                           
Turkiskt Upprorståg         Vi och Shrek myser           En tam ekorre

                             
K fastnade med väskan      Curry och Idaho              Arsenal Stadion

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Danne med det vinnande leendet

Gillar inte Arsenal..

Postat av: caroline

den med ekorren va fin :)

2008-01-14 @ 22:56:57
Postat av: therese

Gah, jag ha fullt sjå att komma på nåt bra till 1års-dagen. vad ska ni göra på er? Kram

2008-01-14 @ 22:57:27
URL: http://kregert.webblogg.se
Postat av: Therese

Haha, så här långt har vi bestämt att vi ska kolla på innebandy iaf. Yay:P Josef har match som han vägrar missa, jag var dock taggad på kungsberget så jag är lite bitter:P Vilken dag är alla hjärtans förresten?:P

2008-01-15 @ 13:51:45
URL: http://kregert.webblogg.se
Postat av: Idaho

Men shit hur jag ser ut!

2008-01-15 @ 19:49:25
Postat av: Therese

Är det öppet nu ens, det är ju noll snö? När var det du skulle till alperna förresten? Och just ja, en till förresten, är det du på bilderna på bakgrunden på bloggen? jävligt cool iaf!

2008-01-15 @ 20:17:55
URL: http://kregert.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback