Music

Är det någon som kan tipsa om någon bra låt?
Jag har tröttnat på all musik som finns för tillfället. ALLT.
Speciellt det som går på radion - can't stand it anymore.
Det känns som om jag har blivit sjuk eller nåt, jag tycker all musik är dålig.

Det börjar gå bättre för mig i allt annat tack och lov. Men suget att uppdatera min blogg ligger lågt.

image142
Btw, var jag på fotbollsträning igår, den första på läänge och det kände så bra! Dock har jag lite träningsvärk, OCH (tro det eller ej) men blåmärken (som gör ont) på två av mina ryggradskotor och ett blåmärke vid mitt myntinkast! Detta p.g.a. många situps som gjordes på gymnastiksalsgolvet. Jag måste ha en väldigt utstickande ryggrad eller nåt, som en dinosaurie.. Eller så gör jag på fel sätt?

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Delinda

svar: klart man får fråga det... jag väger 51kg & är 171cm lång....

www.delindaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback