ON OFF.

Jag satt igår och jobbade med min Samhällskunskaparbete. Man skriver om hur livet ser ut efter den 5 juni 2008.
Och igår höll jag på att skriva om hur man köper en dator på avbetalning. Mamma hjälpte mig lite och sa: "skriv att du besöker en elektronikaffär och köper en. Ta villken som helst.."
- Okej, jag skriver att jag går till "ON OFF" och köper en dator.
- NEJ NEJ NEEJ! INTE "ON OFF"! JAG HATAR DET STÄLLET!

Haha, min mamma är så rolig, hon verkar ta mitt arbete rätt seriöst ändå efter allt suckande och pustande när jag bett henne om hjälp. 
Men det är så att mamma handlar aldrig hos On Off längre, för att nån gång så vare nån video som hon hade köpt och den fick hon inte byta eller få några pengar tillbaka på. Plus att dom var väldigt otrevliga på affären. Efter det så handlar hon aldrig där. Och därför fick jag tydligen inte skriva om ON OFF.
Hon fortsatte sist:
- Ta Siba istället! Där är de bra och billigt, och man får massa erbudanden oxå!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback