Saturday Night.

Kvällen igår var assume!
Trevligt folk, trevligt kväll, med oxå riktigt BRA Musik! Det var gamla godingar blandat med nya fräshingar. Skuttungefesterna är verkligen toppen.
Jag själv var nykter, med dock trodde folk att jag druckit nästan.
Krisse var också mycket nöjd med kvällen, han hade en jättefin dress på sig. Jag tog med mig min lilla maskeradutstyrsel som jag fick av Christoffer i fredags. Krisse passade bättre i den än mig! 
  Ja, kvällen var riktigt bra och Christoffer fick många fans efter att han inte känt en enda kotte när han kom dit.(Förutom Caroline då typ)

Men såhär såg jag ut innan vi åkte till Antons partaj: (Observera att det är en blomma)
image154
Och såhär såg Krisse ut:
image150
"Jag gillar när det sitter tight"

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Nilo

hahahahha xD


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback