Söndagsnytt.

Okej, fredagens utgång var rent ut sagt värdelös. Förfesten hos David var helt okej, men in på krogen dog all adrenalin och pepp. Allting var trist och grått, och det kände både jag, Carro och Matilda. Så snälle Joakim hämtade oss och skjutsade hem oss.
En sak jag är riktigt trött på är musiken, det är samma musik heeeela tiden. Kan de inte skapa lite nytt? Ett tips är att köra Adam Tensta - My Cool hela kvällen. (Okej inte bara den, det finns många bra också.)

image138


Jag bjuder på en bild från i fredags.

När jag och Matilda skulle sova på fredagsnatten skulle vi räkna ut hur många timmar det skulle ta för oss innan vi fick köra bil. Båda drack ungefär fyra 33 cl cider 5% alkoholhalt. Och vi slutade dricka runt 11. Vi kom fram till att det skulle ta 33 timmar innan all alkohol skulle gå ur kroppen. "Jaha" tänkte vi och somnade.
  Dagen därpå efter att vi nyktrat till lite bättre kom Matilda på att vi två är så himla dumma. Vi hade ju såklart räknat fel, och att det bara skulle ta 6 timmar eller nåt. Ibland e vi bra dumma.

Resten av helgen har varit bra förutom idag, jag hara pluggat några timmar och det går så seeeegt! Plugga sänker humöret så otroligt mycket om det går dåligt! (Vilket det gör)  
Dessutom har jag inte kommit på något billigt och bra jag kan giva Christoffer på årsdagen, det är ju mindre än en vecka kvar nu.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Anonym

men ditt sågspån. ofta man börjar räkna matte på fyllan. lol.

JAG VILL HA DEJ MED UT PÅ FREEEEDAG!!!:(


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback