Tjena Kexet! Varför står du här och smular för?

                     image108

Sofia is back in town.
Hon är tillbaka och riktigt trött. RIKTIGT TRÖTT!
Och såklart ska hon vara med på fotbollscup i knivsta imorgon. Från typ kl. 12.30-21.00 JIPPIE..or not*
jag orkar inte.
Speciellt inte nu.
Samhällsarbetet kan ta sig någonstans och jag vill bara sova tills en vacker prins kommer och kysser mig. (Christoffer?)
...
haha de där med prins va litet galet påhitt då jag bara konstig nog tänkte på thörnrosa. Fast hon blev väl inte ens väckt med en kyss? det var väl snövit? Same shit.
Men det skulle va rätt soft ifall Christoffer skulle komma hem till mig överasskande imorgonbitti; väcka mig med en kyss och säga; "cupen är inställd, du kan vara med mig hela dagen"

Nä, dags för Sofia att sluta dagdrömma för ikväll. Måste ju ladda MASSOR eftersom jag är tvungen att stå i mål imorn vilket jag ej har lust med. Bah.

Jag lättar upp min dåliga stämning med en nyårsbild på egot själv.

image106

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback