Utgång på G.

På fredag imorn är det utgång på People som gäller. Det blir Jag, Caroline och Matilda som ska ut i grund och botten. Vi fungerar ju så bra tillsammans så än så länge ser det ljust ut för fredagen!

Det ska bli väldigt skönt att då få komma ut på dansgolvet och bara släppa loss och inte tänka på alla jobbiga saker. T.ex. alla skolarbeten som MÅSTE göras. Om jag ska vara helt ärlig är det 9 stora skrivarbeten som ska lämnas in. och jag är snart klart med ETT.
Jag ska inte skriva att det är synd om mig, för det är det inte, det e typ 25 pers till i min klass som måste göra detta också.








Usch, vad trött jag blev på bloggandet.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback