Dötid.

Idag såhär 09.19 har jag dötrist och dötråkigt. Samtidigt som det är skönt och slapna av och göra just ingenting så kan jag inte. Jag måste alltid göra något. Vettigt. Att vara hemma och städa och fixa papper och grejer. Men sen när jag kommer iväg någonstans känner jag att jag bara vill hem och fixa allt. Varför bara inte koppla av när jag har TID?

Jag ha dessutom ont i min vad i benet efter allt jag har åkt med longboarden. Men det känns dumt att lämna den hemma för att jag har ont, hellre åker jag jag och har roligare med en värk i benet än att gå och ha tråkigt och bli bra i benet... Ha!

Hmm, Jonna om du läser det här får du gärna höra av dig till mig. Jag får ju inte tag på dig

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback