Lift?

Julia och jag är hemma igen. 
Vi har varit på en resa ner till Amsterdam för att hälsa på Henrik.
Vi har liftat hela vägen.
Vi har åkt med en drös med olika människor.
Vi har åkt i flashiga bilar och ett fåtal mindre flashiga bilar.
Vi har åkt limosine!
Vi har åkt med otroligt snälla människor.
Vi har blivit bjudna och erbjudna på glass, dricka, mat, pengar, sovplats och husrum av våra chaufförer.
Vi har blivit av med alla våra saker förutom telefonerna, kameran och 10 euro i Tyskland på väg hem.
Vi har klarat oss hem oskadda.

Julia och jag har haft en oförglömlig och rolig (och lite tråkig) resa. Med nya upplevelser, nya bemötanden, nya lärdomar, nya minnen, nya mål att göra i livet. Den här resan tar vi med oss i framtiden.

Ja, när jag hämtat mig lite från denna otroligt spännande resa ska jag gå berätta om den.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Eva

Hejsan, va skönt att ni är hemma igen,kram Eva

2008-07-01 @ 15:49:57
Postat av: Viktoria

Najs att det gick bra, det hela :) Hur blev ni av med alla saker? :O

Postat av: Emelie

Tjena stumpan!

Tack så mycket. du får skriva lite mer OM din amsterdam RESA. Så kan jag länka den igen på bloggen min ;)

såg ditt mess, men kunde ändå inte ses ;( Var på väg till min farmor o farfar med familjen då.:) Och hade inte pengar på luren. Synd. Men gärna en annan dag kan vi ses min sköna böna ;) stor kram!

2008-07-08 @ 16:55:52
URL: http://http://metrobloggen.se/ungamamman

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback