Longboard och Piercing.

Kvällen igår var lite galen. Hemma hos Jonna var det middag och mys. Ni vet sånt där. Sen blev det piercing. Jag tryckte en nål genom Jonnas öra och satte i ett örhänge och Jonna gjorde detsamma på mig. Ha! Väldigt stolt över att Jonna övervunnit sin rädsla för sprutor, trots att det var längesen hon gjorde det. Jag tror jag också övervunnit rädslan att ta hål på någon i örat. Man fick en kick av det och skulle inte ha något emot att trycka igenom nålen några till gånger i örat på henne. Haha. Måste tillägga att jag gillar den där tjejen Jonna grymt.



Longboarden som jag har köpt var det många som ville prova en lördagskväll. Undrar hur många som skulle vilja prova den egentligen, men inte säger något. Det är grymt kul att åka och om du fråga om du får prova så lovar jag att jag inte säger nej :)

Nu har jag 17 hål i öronen. Galet. Och Snyggt.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: veronica

var det första gången du tog hål på någon annan?

jag vågar ta på mig själv, men absolut inte på någon annan :P tänk om man gör fel/snett :S

2008-07-21 @ 17:25:33
Postat av: veronica

var det första gången du tog hål på någon annan?

jag vågar ta på mig själv, men absolut inte på någon annan :P tänk om man gör fel/snett :S

2008-07-21 @ 17:26:01

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback