Utmaning

Utmanad av Emelie. Information om mig.

Jag har blivit utmanad av Emelie

Först reglerna:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

* Rensa skräp på datorn.
* Gå och handla mat
* Göra mat
* Gå till biblioteket och låna en bok
* Åka till Christoffer

* Vad gjorde du för 10 år sedan?
För 10 år sedan var jag 8, snart 9 år. Och jag har inte den blekaste var jag gjorde då. Lekte famförallt. Ofta lekte jag med mina kompisar Pontus och Daniel..Haha

* Ställen du bott på?
Jag har bott i Bälinge, Björklinge och Skuttunge på olika platser.

*Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

1. Skulle resa för att upptäcka så många platser som möjligt under mitt liv.
2. Skänka pengar till välgörenhet och till mina vänner och behövande, ni vet.
3. Köpa allt jag skulle vilja ha och göra att jag skulle vilja göra. T.ex hus, båt, bilar, brädor, you name it..
4. Ordna fetaste lyxigaste festerna... haha skoja.

5. Jag skulle fundera över vad jag skulle göra med resten. Fundera om jag blev lyckligare som jag trott.

Jag utmanar:

Vem vill bli utmanad?


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback