Wow säger jag!

Först vill jag tacka för alla kommentarar jag fått om resan som jag och Julia gjorde. De betydde rätt mycket för mig, på något sätt fick det mig att kännas som att resan bara var ännu bättre. Och jag känner att jag vill fortsätta göra galna saker och leva för stunden. Och de goda sakerna är verkligen värt att kämpa för.

Igår spenderade jag hela dagen med mina absoluta favorit Caroline. Vi pratade såklart om allt mellan himmel och jord och för varje gång jag träffar henne inser jag verkligen hur mycket jag älskar henne och hur mycket hon betyder för mig och hur bra hon faktiskt är!
Och genom henne fick jag ett nytt motto att leva för: "Det händer bara en gång i livet"
Genom att tänka så i ALLT man gör (och det man inte vågar göra speciellt) så tror jag att man kommer närmare njutningen av livet. You see what I'm talking about?


Hursomhelst följde Carros bror med till badet på kvällen vilket jag blev riktigt glad över. Trots att jag inte vet hur låg han varit p.g.a sin sjukdom så kändes det så himla bra att se honom skratta (speciellt åt hur fula jag och Caroline kan bli på foton) Och trots att jag fortfarande inte riktigt fattat att läget är som det är vet jag att allt kommer gå bra, som en "klackspark". Precis som Tom tar allting med. 



Jag säger det en gång till: "Det händer bara en gång i livet"

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback