1 2 3 4 5 6 7.

Det är typ en vecka kvar. Mindre
Till vadå?
Jo! Tills jag och min Julia drar!
Hon och jag ska på en liten "roadtrip".... som vi säger. Mest för att folkt inte ska bli så oroliga.
Men jag ska allt berätta hela storyn när vi är tillbaka. VI beräknas åka den 23 juni. Hemkomst finns inget satt datum. Men jag måste vara hemma innan den 5 juli. För då gifter sig Lisa, min kusin på slottet i Uppsala.



Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Martiiinaah

Jo tycke det är väldigt dåligt =/, borde hålla för det, spec om det är en walkman ! =)

Postat av: paulina

är ganska säker på att jag gled runt där med en vän i rullstol när din kusin gifte sig =) liten värld!

2008-10-29 @ 11:03:02
URL: http://pualicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback