Ännu en mamma.



Vill säga ett STORT grattis till min käre målvaktsvän Malin för lille pojken Casper som kom i lördags!! (Ja, han heter likadant som Emelies pojk) Och Malin var det också vääldigt längesen jag träffade, men visst, hon bor ute långt på landet, jobbar och har en nu en liten ängel att sköta. Och eftersom hon inte spelar fotboll längre så blir det knappt att man ses. Men nu ska jag ta tag i det hela och åka ut till henne! Och det får bli efter studenten. Det är så mycket nu. Klänningen som mamma syr är äntligen färdigt (TACK MAMMA ♥) och på onsdagkväll blir det fotografering. 
Ja, nu är det mycket som händer. Inte så konstigt. Men nu måste jag springa igen. Hmm, det känns att jag bara kastar ihop ett impulsivt inlägg nuförtiden. Men jag är ju tvungen att berätta om goda nyheter. 
Än en gång: Grattis Malin :)   


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback