Do you know?

Igår när jag och Hajira hade åkt till skolan för att inse att det inte var någon lektion kom Olle ändå till lektionen för att se om det var några trogna elever som hade kommit i alla fall. Det började med att han bjöd oss faktiskt på en varsin glass, sedan satte vi oss ner och pratade om livet och våran framtid (och nästan om hans sluttid, han ska ju gå i pension nu) det var faktiskt hur trevligt som helst. Lärare kan vara bra snälla och ha känslor fast det kanske inte är alltid det syns.

Snart har jag min ALLRA SISTA lektion. För imorn sker den stora kampen mellan Skrapan och Katte. Jag är dock inte så sugen att gå på den konstigt nog trots att det brukar vara en av skolans höjdpunkter.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback