Falsk värld? Människor

Gång på gång hör man om människor som är falska.
Inom den fronten känner jag mig som ett barn som inte förstår någonting. Visst kan jag anse om jag tycker att en männsika är falsk, men mer är jag inte insatt. Vet ni varför? Jo för att jag inte använder mig av falskhet, jag är mig själv.
  Det verkar som om många männsikor lider av sånt. Iofs kanske jag har sådant runtom mig men utan att veta om det. För jag har ju dom där vännerna som inte gör sådant och inte jag heller. Jag är mig själv och står för det jag tycker och behöver inte använda mig av en falsk bild för att folk ska tycka om mig.
Det är nog DÄRFÖR det är så många som gillar mig - för jag är mig själv!


Ja behöver inte vara i centrum, inte vara snyggast, eller bäst. Jag har ett perfekt liv i alla fall.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Daniel med ett vinnande leende

hihi :P.

Vi får dra någon stans sen med lite folk.


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback