KAMP!

Hej då skrapan! Hej då skola!
Och HEJ DÅ Katte - Skrapankampen! Idag var det sista gången jag fick vara med och heja fram Skrapan till ännu en seger. 11:e året irad!
Och jag ångrar mig såååå mycket att jag inte gav mig med att vara med i fotbollen! Åh vad jag och Caroline ångrade oss! Eller att jag inte satsade på 1000 meter!? Ibland är man bra dum *bankar mig själv i bordet*
Foton från kampen kommer senare.

Istället visar jag några foton från Majas skiva i lördags som slog igenom!
These two are sooo cute! Well, these too!
How about these two? So cute! Lol, no comments!  Me and Putte

Jaja, det var det. Inget speciellt annars!
Nu har min moster Gerd och hennes karl anlänt. VI har nyligen suttit och fikat lite gott och pratat lite smått (oj, det där rimmade ju) Och nu gäller det uppladdning inför imorgon! Jag tror jag hunnit fixa allt förutom kameran som ska laddas och packas ned! Och innan jag avslutar vill jag säga ett STORT grattis till ALLA studenter i Uppsala som går ut imorgon!

EN ENDASTE DAG (ELLER NATT KAN MAN NÄSTAN SÄGA) KVAR!


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Eva

Hejsan och tack för igår de va trevligt och mycke gott att äta, idag är du nog trött efter allt som hände igår.Ha de så bra kramar Eva W

2008-06-06 @ 13:12:09
Postat av: Mimmi

"How about these two? So cute!" jag tror jag känner killen som drar vakten i skägget, micke tror ja han heter :P Hade du skoj sen på studenten?

2008-06-06 @ 13:18:57
Postat av: Sofiakristina

Jaaa, idag är jag jättetrött efter allt! Fick ju inte en endaste lugn stund igår! Men tack så jättejättemycket att du kom igår Eva!



Mimmi: Min student kunde inte bli bättre, den var perfekt! Din då?

2008-06-06 @ 19:52:36
Postat av: Sofiakristina

Mimmi vart tog din blogg vägen? :(

2008-06-07 @ 17:37:04

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback