Lady.

Idag fick jag för mig att checka in Lady Marmalades musikvideo på youtbue. Måste säga att jag tycker att den är riktigt frän. Med alla deras utsmyckningar och klädsel och allt vad det är. Jag tycker verkligen om den videon! Kan inte ta ögonen ifrån den.
Christina Augilera var mest bäst, helt klart.  Hon är cool

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: cassie.

Okej :) Låter jäätte mysigt ju! Ja men jag får se, blir kanske en parfym eller något annat! :D. DU? jag undrar ifall du vill hjälpa mig med en sak, att berätta hur man kan ladda upp musikvideos på bloggen? så som du har gjort, har alltid velat göra det men förstår inte hur :( tacksam för hjälp!

Kram :)

Postat av: cassie.

tack så jättejätte mycket :) har gjort det nu om du kollar :D hihih. jo jag undrar en annan sak också, hur man ändrar texten där det står (kommentera) och texten på knappen när man vill kommenera, du har t.ex skrivit (tryck här och var glad baby) :)

2008-06-17 @ 16:49:44
URL: http://casy.blogg.se/
Postat av: Daniel med ett vinnande leende

tack, ja hjälmen är fin men vette fasiken om den funkar att åka bräda i, den ser knas ut. blir nog en en riktig brädåkar hjälm till vintern.

2008-06-17 @ 19:05:56
URL: http://danneblogger.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag har själv inte haft min systemkamera så länge och denna är den första jag äger, men hittills gillar jag den. Och jag känner andra som äger en sån med som gillar den. Det är en Canon EOS 400D som jag äger ^^

2008-06-17 @ 20:57:18
URL: http://magicmushrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback