Mamma för en dag.

Innan jag förklarar rubriken till inlägget måste jag säga att kvällen igår var riktigt bra. Förfesten hos Johan var en lagom och bra uppladdning för utgången. Lite för lång kö att stå i när man hade blijett in till nationen (speciellt när man är så kissnödig så man håller på att kissa på sig vilken sekund som helst) Väl inne träffade man gamla godingar, andra härliga polare och även lite nya fräscha människor (som man typ inte visste att de existerade)
När kalaset gick mot sitt slut åkte vi (Jag, C och Patrik med sällskap av Josef och Therese Kregert, trevligt sällskap måste jag påpeka) till Tierp med 02.20 bussen, och jag har aldrig varit med om en längre resa till Tierp som igår. När kolckan var 03.20 var vi bara i Björklinge(!) Så ungefär vid 4-tiden var vi hemma. Dock var det ett stort misstag att följa med. Var tvungen att åka hem skittidigt för att fotboll skulle spelas idag. Snacka om att vara trött och sliten! Vi förlorade med 4-1. Mina fötter är svullna efter en sådan varm dag att spela i! Jag har blåsor på varje tå, fram, bak och på sidan.

Runt 6 tiden träffade jag äntligen lilla mamma Emelie. Oj vad jag har saknat henne! Det känns verkligen att man missat ungefär 4 månader med henne. Men det var jättekul att träffas och hoppas att vi kan komma in på samma ruta som förr. Casper, lille pojken var urgullig, och jag fick nästan vara mamma! Jag fick hålla honom, leka med honom och skjutsa honom med vagnen. Det var verkligen en underbar känsla. Men det komer nog ta några år innan jag får egna. Har så mycket annat jag vill hinna göra och uppfylla mina drömmar.

Och nu är jag bajstrött.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Margareta

Hej Lilla Älskling!

Nu är din studentklänning färdig. Jag vet att du redan gillar den, så det känns bra. Idag ska jag fortsätta med maten till din STORA dag. Ha det.

/Mamma Margareta

2008-06-02 @ 08:47:24
Postat av: SofiaKristina

Woho :D

Tack mamam du är BÄST :)

Hörs senare idag! Puss

2008-06-02 @ 10:01:51
Postat av: Therese

Desamma desamma:) Bara att tagga till torsdag nu =D


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback