Stockholm var det ja.

Igår blev det en heldag i Sthlm med Maja. WONDERFUL I must say.
Vi var där i syfte för att se Håkan på Gröna Lund kl.20.00 Så innan gick Maja och jag runt på stan och blev av med pengar för att få det vi så gärna ville ha. Maja köpte en urgullig klänning från Pepe Jeans. Och gissa vad jag köpte?

Jo! Ett par converse!!!!!!

Kolla! Oreangea också! Vad tycker ni??
500 kr fattigare blev jag men det gör inget för nu har jag dock fått ett par så oreangea skor som det närmast går att få tag på. Och jag är nöjd! 

Resten av dagen gick sin gång och jag och Maja pladdrade om allt mellan himmel och jord, fikade, käkade glass och korv och njöt i solen. Sedan kom våran stora idol: Håkan.
Det var en hejdundrande konsert och det är helt otroligt hur kul det är att se honom uppträda. Med så bra låtar och ett sådant fantastiskt framförande kan det inte bli bättre. Han e så himla bra!
Ja, dagen har varit hur bra som helst, bättre än jag trodde faktiskt. Den har varit mysig och härlig, skön och rolig hela dagen igenom! Thanks Maja for a wonderful day.

Måste lägga upp den här låten igen. Lyssna och njut liksom.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Viktoria

Fy fan va snygga :D Vart hittade du de?

Postat av: sex4life

Vi har nu en tävling på bloggen, där vi lottar ut två jättehäftiga örhängen (= Var med och tävla du också!! http://sex4life.bloggsida.se/diverse/tavling-2

2008-06-14 @ 20:50:49
URL: http://sex4life.bloggsida.se
Postat av: Eva

hej hej dom va skitsnygga. Kram Eva W

2008-06-14 @ 23:39:51
Postat av: SofiaKristina

Tack tack Eva och VIktoria :)

Jag hittade dom på Stadium i Sthlm!

2008-06-15 @ 14:49:11
URL: http://sofiakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback