Studentbilder.

 

Nu tänker jag lägga upp lite studentbilder. Det finns fortfarande massor som jag inte har fått än. But I can't wait anymore.
Here some of them comes:



Mamma och Moster Gerd med skylten innan vi springer ut.


Jag och min favorit Caroline


Mimmi, jag, Caroline och Stephanie


Jag och Bambi
(Vecka 28 i sommar!)

 
Gosh! So much people!


And here we have the STUDENT!


Jag och vackra Ester


Systrar och en dotter


På flaket, med klassen, och här har vi mig och favorittjejerna


Hemma på mottagningen. Jag och mössan


Min familj.

Min kärlek.
    

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Your babe

nån dag inom en snar framtid ska jag komplettera med det som du skrivit, vad det blir får man se :P kanske jag lyckas få till nåt bra inlägg jag med. trots min slöhet.. (a)



en sak ska ni veta allesammans, den här tjejen är MIN! och jag kommer sakna henne grymt mycket.. det som gör att det är okej är att jag vet att hon kommer finnas där och vänta på mig. dig kan ingen ersätta.



<3

2008-06-10 @ 19:59:42

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback