Sverige?

Matchen idag var verkligen urtrist att se. Men tack dock var jag med Maja m. fler på Red Room för att heja Svergie fram till vinst. Jag hade satt på mig sverige tröja och allt. Innan matchen ens var slut stack vi till People. En lugn kväll för mig men mycket rolig måste jag säga. 

Därinne mötte jag min gamla danslärare. Han som jag dansade för när jag gick i sisådär 3an till 5an kanske? Marcus heter han och han bodde då i Björklinge han med.
Han börjar med att säga: "Visst kommer du från Björklinge?"
- Ja, jag har dansat för dig när jag var mindre.
- Jaaaa, just det! Jag fick ju skjuts hem av typ er nån kväll efter ett danspass eller hur var det?
- Ja, du åkte med min mamma, mig och Camilla Ericsson.
Marcus tänker efter lite och säger sedan:
- Men huh? Det var ju någon riktigt knubbig tjej med i bilen....? Och så gör han chester med händerna föratt visa hur fet hon var...
- Eeh, ah det var jag, säger jag och ler.

Jag tar inte åt mig för vad folk tyckte om mig när jag var liten, så jag sa att det var lugnt. Men han började tokskämmas, be om ursäkt och att han inte visste att det var jag som var så tjock förut, sedan började jag få ett antal komplimanger för hur jag ser ut idag.

Nu är klockan 01.40 och jag tänker bege mig till sängen. Jag har fått lite problem jag måste filosofera över. T.ex. att mitt pass går ut den 27 juni 08! 

Innan jag går och lägger mig vill jag vända mig till några personer:
Kalle: Det var jättekul att träffa dig idag! (As usual) 
Klass 03b: Det var jättekul att se flickan som börjar på D dansa på dansgolvet. Hon som gick med oss i ettan och som var kär i Patrik och var jätteskum. Hon var inte fin idag heller!
Christoffer: Vill säga att jag älskar dig mer än livet, ring mig imorgon. 


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback