Tack-inlägg.

Detta är ett tack-inlägg till allt och alla underbara somförgylld min dag till tusen. Det är en dag som jag sent kommer glömma. Önskade nästan att den kunde gå i repris! Den gick alldeles för fort.

Men nu är det så att jag vill tacka min klass för dessa tre gågna år med er. Det har varit dunder och brak nästan rakt igenom.
Jag vill tacka alla som kom och gjorde min mottagning till en underbar fest. Jag hoppas alla hade förståelse att jag inte hade så mycket tid över att umgås, utan rusade runt överallt och att det var svårt att få en lugn stund den dagen. Det var ganska mycket att hålla reda på och göra, ta emot gäster, säga hej då till gäster, tacka alla och försöka förklara hur glad och tacksam man är, öppna presenter, ta emot telefonsamtal, vara trevlig (och samtidigt se snygg ut). Och sedan göra sig iordning för kvällen som närmade sig. Ni alla ska ha ett stort tack!!

Jag vill också tacka Eva för inlägget på family.se till mig! Hur gulligt som helst! Man blir verkligen glad av sådant. Att folk tänker på en.



Jag vill också tacka min kära moster Gerd för den fina texten du skrivit och läste upp för mig under mottagningen. Den sitter just nu uppe på min vägg. Såhär lyder den:


Idag kan vi se att Sofia är nöjd

Hon har tagit studenten - Vad fröjd.
Ett måste - Ja det ska vi fira
Vår kära SofiaKristina


Det var som igår
Du kunde e j gå.
Mamma och pappa fick ledigt ett ta'
Och det passa så bra att vi lilla fia fick ta
Oh, vilken glädje att "låna" en flicka som du
Till grabbarnas förtjusning få mysa och leka
Och jag för nån dag "din" mamma gick heta.

Så vacker du är i den klänning du bär.
Bevisar en kärlek så stor
som i ditt hjärta bor.

Alla sömmar hon sytt, vad din mor har betytt
Av kärlek, så rik och så stor.
Vi  önskar dej lycka och glädje i livet och tackar på förhand festen du givit.

Sen ska Ida också ha ett tack för att hon gjorde typ en sånhär makeover på mig. Hon sminkade mig, och det blev hur bra som helst, mycket bättre än när jag sminkar mig själv! That's impresses me! Hn lockade äver mitt hår, som jag HELLER aldrig skulle kunna göra.

Den jag vill tacka alldeles speciellt är min underbara älskade mamma för allt du gjort. Såklart speciellt för all mat du stod och gjorde tillochmed halv 3 och halv 6 på nätterna! Och inte minst den otroligt vackra klänning DU sytt åt mig! JAg är jättenöjd med den och den kunde inte blivit vackrare. Tack för att du fixade en helfestlig dag för mig. Alla björkar, ballonger, bord och stolar, disk, lagt ut pengar och allt. Den skulle aldrig bli så bra utan DIG! Tack för din kärlek och omtanke. Och jag glömmer inte allt annat du gjort för mig, stöttat mig genom jobbiga tider, hjälpt mig i skolan och jobbiga arbeten (som jag nu aldrig behöver göra igen! WOHO!!), och ställt upp på så mycket för mig.

DU är absolut den BÄSTA MÄNNISKA SOM FINNS PÅ JORDEN
 Ingen kan ta den plats du har i mitt hjärta.



Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Therese

Collt, de är fett heta ju =)Man borde för övrigt få ta studenten fler gånger, lika lyckat varje gång!

Postat av: Eva

Hej igen va kul att du gilla de ja skrev på family.se, du är en så glad och gullig tjej och du och mamma är så fina på fotot här,många kramar från Eva W

2008-06-07 @ 19:10:03
Postat av: Eva

Hej igen va kul att du gilla de ja skrev på family.se, du är en så glad och gullig tjej och du och mamma är så fina på fotot här,många kramar från Eva W

2008-06-07 @ 19:10:45

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback