Tisdag.

Ojojoj vilken dag!

Det började på bussen på väg till skolan då jag som vanligt satt och läste metro, och då och då tog upp min vattenflaska ur väskan för att dricka lite vatten (otrolige varm dag ju!) Bussen kör in mot en busshållplats, föraren lämnar sitt säte och trevar fram mot mig (alla i bussen tystnar): "Du får inte dricka något på bussen, inte äta något heller, t.ex. glass eller något för det blir kladdigt och smutsigt på bussen bla bla bla.."
Jag bad om ursäkt och log och bussen körde vidare. 

Efter skolan begav jag och mamma oss till sjukhuset för det "förberedande samtalet". 14.30 stod det på kallelsen men fick som vanligt vänta i ca 25 minuter innan någon kallade in oss. Under tiden spelade jag och mamma chack. I början sa mamma emot min förfrågan (hon sa ungefär såhär: "Nej, inte jag, jag är har ingen hjärna för sånt där") men gav med sig senare. Och förunderligt nog så tog hon över nästan hela spelplanen för mig! Jag blev nästan utklassad kändes det som! (Och jag som trodde jag var bra eftersom jag vann över Caroline i skolan häromdagen, men det var väl antagligen för att hon var urusel:P) Vi hann ändå inte spela färdigt då vi äntligen fick träffa läkarna.

Sen också har jag druckit flera liiiiter vatten idag, och kissat lika mycket skulle jag tro(!) Detta mest för att kunna orka spela matchen vi hade ikväll. Vi förlorade. Skavsåren växer på fötterna när man springeri så tjocka fotbollsskor när det är så hett ute. Mina fötter är då INTE vackra. Desutom lyckadeds jag ovanligt nog få ett jättevackert blåmärke på ben och arm precis nu till studenten. Jippie! Men vad hade jag att förvänta? Jag har ju så otroligt lätt att få blåmärke.

Jag har också hunnit läsa igenom några gamla inlägg från min blogg. Oj vad det är kul att läsa, man glömmer ju bort så fort vad man skrivit. Jag tycker att bloggen blivit bara tråkigare och tråkigare känns det som. Tråkigast känns det som den är nu eftersom nu känner allting bara komma på måfå eller nåt. Aja, det blir väl lite ändring efter sutdenten. Det är faktiskt fullt schå och stress nu så nu har man ont i magen och lite här och var. Imorn kommer några släktingar! Så det börjar verkligen närma sig nu.

Nu är det dags att måla naglarna innan jag beger mig mot min snarklåda. Ska bara läsa lite andra bloggar först! :)

2 DAGAR KVAR!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback