Tråk.

Jag har verkligen dötrist just nu. Det är inte så mycket jag kan göra i dagens läge. Därför ägnar jag mig åt sånt här!
 

1. Är du snygg? Alltid

2. Är du fet? Nej
3. Är du smal? Ja

4. Är du en sportfåne? Det kan du ge dig på
5. Är du rolig? Inte så värst
6. Är du sjuk? Ibland
7. Är du feg? Beror på
8. Är du charmig? Oh yes babe
9. Är du 15 år? 15? E du dum eller?

10. Är du rik? Verkligen inte
11. Är du fattig? Nej
12. Är du smart? Nej
13. Är du shoppingsugen? Just nu, Nej

14. Är du retsugen? Det är kul, Ja!

15. Är du saknad av någon? Jag tror det i alla fall, jag var det igår kväll vet jag.


1. Skulle du vilja vara längre? Nej, jag är nöjd
2. Skulle du vilja väga mer? Nej
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Nej varför då? För att han är känd?
4. Skulle du dricka dig full nu? Nej


1. Kan du vifta på öronen? Haha nej
2. Kan du slicka dig på näsan? Ja det kan jag!
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ja
5. Kan du vara på en fest utan att gå på toa? Ja
6. Kan dina vänner lita på dig? Ja
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Nej, men andra ställen tack
8. Kan du suga? Kan du?


1. Tycker du om någon just nu? Oh ja!

2. Sol eller måne? Sunshine!
3. Vinter eller höst? Vinter ffs!
4. Soligt eller regnigt? Sol
5. Pierca tungan eller näsan? Tungan
6. Vara seriös eller rolig? 50/50
7. Brinna upp eller drunkna? Drunkna
8. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Föräldrar va


1. Hur mycket är klockan just nu? 14.58
2. Fullständigt namn? Sofia Kristina Margareta Brennan

3. Vart vill du bo? Varierande platser
4. Hur många barn vill du ha? 4 - 6

5. Vill du gifta dig? Ja
6. Är du kär? Ja
7. Favoritårstid? Winter
8. Vilka slags killar faller du för? Vet inte riktigt
9. Vad kollar du på först hos en kille? Jag vet faktiskt inte
10.Hur lång är du? 170 cm?
11.Sminkar du dig? Ibland, när jag känner för det
12.Hatar du någon just nu? Nej


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Ella

hahaha, kul lista :P

Postat av: Ella

Um, inte alls svårt, gör kärleksmumms/mockarute-botten utan granering och sedan tar du sylt, grädde och skivade jordgubbar i mitten och sedan dekorera med grädde och jordgubbar ovanpå. Jag tog även lite sylt på översta så att det skulle bli saftigare...

2008-06-17 @ 15:54:24
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback