Vart tog pengarna vägen?

VART TOG PENGARNA VÄGEN?
Jag vet inte vad som hände, jag har snålat och snålat och snålat. Och när man student är slösar man kanske allr mest pengar. Mamma har hjälpt mig med skyskrapehöga summor pengar och ändå har jag bara 200 kr kvar på mitt konto! Vad är det som är fel? Mina studentpjuks gick på 50 spänn! Jag har snålat ju? Varför tog de slut för?

Imorn är det Håkan som gäller. Jag och Maja. Ja, mer pengar kommer slängas bort och jag måste typ ta från mina sparpengar. Det svider i hela kroppen när jag överför 1000 kronor därifrån.  De pengarna skulle ju sparas till resan mot Japan senare. Och hur blir det med converseskorna jag så länge väntat på? Samtidigt som jag hoppas på att hitta ett par skor i Sthlm imorn så hoppas jag ändå inte p.g.a min pengabrist. Nej men jag vill faktiskt ha ett par converse!
Okej, ja jag fick lite pengar på studenten, men dom är gömda på ett säkert förvar så att jag inte kan komma åt dom. De pengarna ska ju gå till den kameran som just nu känns som den aldrig kommer bli köpt.

Jag jobbade i alla fall idag, men pengarna får man ju inte direkt i handen. Dessutom så kan jag ju inte jobba alldeles för mycket för det orkar inte min kropp just nu. Den går ju för fullt på nästan alldeles för mång Ipren och Alvedon och Ibumetin. Ja, vissa vet varför. Och jag kan säga att det känns mycket bättre idag än vad de gjorde igår och i förrgår och i måndags! Nätterna är fortfarande jobbiga. Två nätter i rad har jag varit tvungen att gå upp fyra på morgonen och härdat den outhärdliga smärtan.

Allt har gått ganska bra idag till det här inlägget. Jag slogs precis över panik. Heeeelt plötsligt fick jag helt plötsligt panik över allt. Det blev intet bättre att ringa till vissa personer eftersom det känns som alla är depp nu.
Shit, jag måste planera lite nu när jag är ensammen då. Jag måste sluta skriva nu överhuvudtaget innan det här inlägget spårar, som det visserligen redan har gjort. Och så har jag suttit här alldeles för länge för nu känns det som hela rummet lutar och att stolen är sne och att ögonen börjar bli fyrkantiga. Usch.



Innan jag ger mig vill jag lägga all energi och tanke, kärlek på Caroline och hennes familj. TÄNKER PÅ ER! ♥

/ Hej

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Eva

Hej SofiaKristina ja vet hur du känner dej du vet va ja menar..... hoppas de blir skor nu då..Kram till Caroline med fam.. och kramar till dej.

Eva Kristina W

2008-06-12 @ 22:53:30
Postat av: Viktoria

Sofia! Kolla på www.sneakersnstuff.se, de har rea på Converse nu. Du kanske kan hitta några du gillar!

Och du, fika på tisdag eller?

2008-06-14 @ 14:38:00
URL: http://vikulja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback