Apropå.

Det blir inte mycket skrivandes nu. Det är mycket som händer och jag känner att jag vill ligga lågt ett tag. Kanske tar upp den efter att varit i Portugal med Maja då jag kan få komma iväg lite och så. Vi åker ju om en vecka.

Jag vill bara berätta till sist om min rolige syster. Okej, den här saken kan hända vem som helst, men jag tillät mig skratta lite extra när det hände just henne:
Hon var på väg till bussen, efter att hon precis duschat och tvättat håret efter ett hårt idrottspass med klassen. Efter några minuter efter att hon har lämnat idrottslokalen passerar hon ett träd som hon går under. Plötsligt känner hon att hon får något vid hårfästet, något stort, slemmig och vått. Gissa vad?
FÅGELSKIT! Hon förstod direkt att va det va så hon undviker att ta i det, hon skyndar sig snabbt tillbaka till omklädningsrummet och på vägen in fattar hon tag i en servett och sätter för sitt fågelskitshuvud så att folk runtomkring såg.
image205

Aah, så vare. Men ojojoj vad jag skrattade när hon berättade det för mig. Det är det roligaste som hänt den här dagen än så länge.
Ikväll ska Christoffer komma hit. Hela den saken är verkligen historia för sig. Och jag orkar verkligen inte ta upp det. Men han ska i alla fall komma hit och det känns mer än bra.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Therese

Tack så mycket! =)


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback