Bye Bye.

Ja, imorn natt smäller det.
Jag och M sticker iväg från Sverige till Portugal. Där ska vi första dagen strosa runt i Porto, bara vi två. På eftermiddagen tar vi tåget till Lissabon. Vi kommer bo på vandrarhem de 4 första dagarna MITT i stan. VI haar nära till allt. Affär, krog och en liten promenadsavstånd till Basse, Majas bror, och hans kompisar.
De sista dagrna bor vi tillsamman med grabbarna. Varje dag blir det surfin, och varje kväll blir det partying.
Woho! Jag ska bara praktisera imorn, måndag, sticka på träningen på kvällen, sova några timmar och sen bär det iväg.

Sedan måste jag väl säga att jag har gett C en till chans. Det är så att han verkligen vill ha tillbaka mig, och har nu insett hur mycket han verkligen älskar mig och allt det där. Så sedan sen i söndags haar han varit hemma hos mig nästan varenda dag. Och igårkväll åkte jag hem till honom. Där blev man uppvaktad med Köttfärspaj, äppelpaj med vaniljsås och kladdkaka med grädde på det. (Jag måste notera att han gjorde klasskakan med ett hjärta i mitten av smält chocklad). Nere i källaren hade han bäddat upp för oss två, dragit fram teve och film och på bordet stod det en stor fin röd ros.
Ja jag känner att han verkligen måste mena något.
Måste tacka Mimmi också som sa några bra saker till mig häromdagen. "...och om någon säger till dig nu: "man är dum om man tar tillbaka någon man gör slut med" så slå dem på käften."

Aja, jag måste sluta, fick lite bårdis helt plötsligt. Men kommer hem igen den 25.

Adios!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: veronica

Där blev man uppvaktad med Köttfärspaj, äppelpaj med vaniljsås och kladdkaka med grädde på det. (Jag måste notera att han gjorde klasskakan med ett hjärta i mitten av smält chocklad). Nere i källaren hade han bäddat upp för oss två, dragit fram teve och film och på bordet stod det en stor fin röd ros.

va GULLIGT! :D

2008-03-18 @ 18:47:10
Postat av: Anonym

Hoppas ni hade lika kul som vi! Välkomna tebax när ni behöver mer av the sweet free life of surf and sun! ;)

2008-03-25 @ 18:49:08

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback