Portugal here we come!

image203

Igår var jag ledig (Haleluja) Jag passade på att göra lite plugg, städning och annat jobb.
På kvällen begav jag mig till Maja för att umgås lite. Vi bakade kladdkaka, käkade, tramsade och hade allmänt mysigt. Innan jag gick därifrån fick jag två stora kasssar med mig med kläder som jag fick/lånat av båe henne och hennes Fredrik. Nu har jag i alla fall något att ha på mig imornkväll!
Dessutom frågade hon mig om vi skulle dra ner till hennes brorsa som bor nere i Portugal och SURFA! Självklart sa jag ja, och på påsklovet drar vi ner med flyg och ska bo tillsammans med Basse och hans grymma surfpolare.
Det kommer bli surf varje dag! Och Party varje kväll!

Ja det här kom som en.. ja jag vet inte vad. Det känns otroligt bra i alla fall. Jag behöver nog det här, och ja jag är värd det!

Nu är det dags för praktik.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback