Sofia 17 år.

I söndags fyllde Sofia 17 år. Jag hittade på idén att vi kommer och överraskar henne med presenter och godsaker på söndagkväll. Det blev jag, Caroline, Julia och Ester som kom.
Sofia hade gått och lagt sig och tittade på teve med Oscar när vi kom runt 9-tiden, men hon blev jätteglad att vi kom!
  Att övveraska en människa sådär är verkligen guld. Ja har själv blivit överraskad och det är sådan otrolig känsla man får: Att man har så fina vänner som bryr sig! Man känner sig värdefull och lycklig. (Gjorde jag i alla fall).
Det är ungefär som nu när jag och Christoffer gjort slut. Det är så många som brytt sig. Hört av sig och frågat hur man mår, gjort saker för mig, överraskat mig, tänkt på mig och gör allt för att jag inte ska vara ledsen. Innan kunde jag inte förstå att så många bryr sig som de verkligen gör. Och det är så skönt att veta!

På fredag ska jag träffa Christoffer på stan i Uppsala för att lämna tillbaka våra saker vi har hos varandra. Egentligen bryr jag mig inte om att få tillbaka mina saker, han kan slänga dom om han vill, men han vill ha tillbaka sin kamera vet jag. Så det blir ett litet möte och det blir det sista. Någonsin.


På kvällen blir det utgång med Caroline och Alpernagänget som det ser ut.

Det kan man inte säga nej till. Vi fungerade ju så bra tillsammans. Synd att Sofia inte är 18 år, för hon kan ju inte följa med ut. Men det kanske kan gå och fixa(?)

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Viktoria

Köp Converse. Jag har ett par röda och jag ÄLSKAR dom. :D

Postat av: Danne med det vinnande leendet.

ja skulle vilja gå ut med dej :D

2008-03-05 @ 18:59:09
URL: http://danneblogger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback