Aight man!

Jag måste berättta om råååläskiga grejen som hände mig imorse. (I still think it was a dream coz it was so scary)
Till att börja med att säga så har jag en såndär töntig fobi för spindlar. Och hemma hos C så fins det såklart många och stora mysiga spindlar som brukar dyka upp lite här och var tack vare all ved de släpar in, sägs det.
Imorse då när jag låg halvvaken hörde jag en mygga surra nånstans i närheten av mitt öra. Jag ligger med huvudet åt sidan men börja långsamt vrida huvudet så att jag har ansiktet mot taket (detta gör jag för att jag kanske kan se myggan och döda den och dess pinande ljud.)
Då, ser jag en spindel sitta uppe i taket, den sitter också precis framför mitt ansikte. Och vad tror ni händer? 
Jag hann inte ens tänka något innan spindeln tar några steg och sedan HELT PLÖTSLIGT faller ner rakt emot mig i ansiktet. Tack vare mina snabbar reflexer flyger jag upp och sätter mig upp i sängen lik som en hund som är på sin vakt. Och på huvudkuden springer den satans spindeln runt. Innan den försvinner hinner C kasta ut spindeln ur huset. Min puls var uppe i 130 och jag blev hlet klarvaken. Jag låg bara och tänkte på hur det hade gått om inte den där myggan hade stört mig, eller om jag inte hade vridit ansiktet mot taket och sett spindeln? Den hade landat rakt i ansiktet på mig! Blotta tanken får mig att rysa.
Så tack vare en sketen mygga vid rätt tillfälle kom och irriterade mig, och tack vare att jag skulle försöka döda den undkom jag en äcklig spindel.
Min puls har fortfarande inte gått ner.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Therese

Åh jag hatar äckelspindlar!

Postat av: snyggingen :P

haha jag tyckte det var roligt...

2008-05-28 @ 12:07:01
Postat av: Sofiakristina

Det var råläskig, och inte ett dugg kul snyggingen !

Spindlar är ÄCKLIGA

2008-05-28 @ 16:03:59
Postat av: Sofiakristina

2008-05-28 @ 16:04:10

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback