Christer i P3.

Idag tror jag Christer i P3 hade lite problem. Han håller i sitt program mellan 14.02-16.00 och på torsdagar (idag) håller han i relationsrådet då man kan ringa in och fråga saker ang. relationer t.ex. hur ska jag göra slut, går det att bota svartsjuka m.m.

När jag satt i bilen lyssnade idag så ringde en man in till P3 och skulle berätta om SITT relationsproblem.
Han berättade att i de ca 10 senaste förhållanden han haft, hade de alltid tagit slut efter ca 2 månader. Det gick aldrig längre än innan han blev dumpad på olika sätt.. Antingen så stack de bara och inte hörde av sig, eller så hade de en dålig förklaring att de inte passade eller att de träffat någon ny.
Jag tyckte det lät jättekonstigt och detsamma tyckte Christer, ett annorlunda problem. Och diskussionen mellan dom vara ganska länge. Och Christer kom med olika frågor och försökte hitta ett antal olika lösningar. "Kanske du är för ivrig i dina relationer? Tar du initiativ så att inte förhållandet blir tråkigt? Eller visar du kanske inte tillräcklig kärlek?"
Då svarar snubben iskallt.
- Nej, jag gör allt för att förhållandet ska vara bra...... Men det kanske är för att jag slår dom.

......

..Va?
Ja, Christer blev inte glad då han förstod att den här mannen bara drivit om allt.
De började prata i munnen på varandra och sen slog Christer på en låt i stället för att det inte skulle bli allt för pinsamt.. 
Och jag håller med. Det var inte roligt för fem öre. Wasted time.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Eva

Hejsan, vilken idiot han va, de finns ju konstiga typer,,,, ha de bra kramar från Eva W

2008-05-15 @ 19:09:03
Postat av: Therese

Hahaha, det var inte jag som fick den. Vi hade inga i vår klass. Men jag antar att jag tyckte den passade mig så jag lånade den ett tag:P Vad tyckte du om skivan då? =)

Postat av: Barfota

Jag är ingen förutspåkare på något sätt av kvinnomisshandel, eller någon form av misshandel.
Men det den killen gjorde var något av det mest lysande som gjorts live i sveriges radio.
Hur han byggde upp problemet och sedan släppte allt var så fantastiskt bra, så jag blir glad bara jag tänker på det.
Jag tycker om programet Christer och lystnar ofta men kan tycka de är lite pretensiöst mellan varven, därför var killens grej så himmla kul. Jag menar en vanlig komiker skulle kunna skämta om det här och få lite billiga skratt, men dena killen är större en så. han är gud, Buddha, Krishna och alla andra..kanske inte det där riktigt äckliga, du vet vad jag menar.
Barfota

2008-05-20 @ 17:39:49

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback