Det luktar Rykten

En av mina lärare verkar veta allt vad som försiggår mellan elever och saker och ting ni vet.
Hon vet vilka personer som hänger och vilka som är tillsammans och vilka det är slut emellan. Hon håller koll på allt. Ja, man blir då förvånad att hon kan veta så mycket. A men ni vet, rykte sprider sig ju. (Alltid)

Förresten så visste hon tydligen att det jag jag som ställt en tom glasflaska på trottoaren i Bälinge(!) igår och såklart var det ju inte glada miner från henne. Men är inte konstigt att hon visste det när det finns såkallade golare lite här och var som smyger runt som t.ex. Patrik..?


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Eva

Hejsan, Fia så kan du inte göra i Bälinge hahah, Bälingebo.....men ja såg inte de ialla fall Kram från Eva W

2008-05-22 @ 18:15:49
Postat av: Sofiakristina

Haha nej det kanske inte va så smart, men jag var väl inte så smart vid den tiden heller! :)

2008-05-23 @ 09:59:33
Postat av: Carro

Vad gjorde du där, full? :P Patrik och deras skiva? Ja herre gud vad hon vet ALLTING! Scary! :S

2008-05-26 @ 23:15:13

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback