En Busschaffuör.

På min gård bor det en 40 årig man med sin familj som kommer från Iran, Irak nånting ni vet. Då och då åker vi buss tillsammans in till stan eller hemåt. Okej, inget speciellt med det och jag tänker ju inte mer på det. Förutom en dag när jag började fundera över vad han jobbade med (jag funderar mycket, ok?).  Jag funderade på om han kanske var busschaffuör? Det var det enda yrket som jag tänkte på innan tankarna for vidare på annat.
På vägen hem från stan, efter skolan, när jag ska gå på bussen så gissa vem som var busschaffisen?
Jo, HAN, snubben som bor på min gata som jag samma dag tidigare på morgonen funderat över om han var busshafför. HAN VAR BUSSCHAFFUÖR!

Bra läskigt!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Eva

Hahaha de va ju kul Sofia, men dom brukar ju köra taxi oxå men de va ju buss han körde ,jättekul

Ha de så bra med allt stress ha de så bra och

Kramar från Eva W

2008-05-24 @ 15:37:56
Postat av: Anonym

Hahaha de va ju kul Sofia, men dom brukar ju köra taxi oxå men de va ju buss han körde ,jättekul

Ha de så bra med allt stress ha de så bra och

Kramar från Eva W

2008-05-24 @ 15:38:43
Postat av: Eva

Hahaha de va ju kul Sofia, men dom brukar ju köra taxi oxå men de va ju buss han körde ,jättekul

Ha de så bra med allt stress ha de så bra och

Kramar från Eva W

2008-05-24 @ 15:39:39

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback