Grattis Madde.

När jag klickade runt på Facebook för kanske några veckor sedan hittade jag bilder på Madde och Johannes i bröllopskläder. Till min förvåning hade de gift sig! Okej jag visste att de ksulle gifta sig men inte när ( Fast det är inte så konstigt att jag inte fått reda på det eftersom jag har knappt någon kontakt med henne längre och att giftermålet skedde i Tyskland)

Men jag måste bara visa då de var väldigt vackra!

 
   

"Någon som behöver kärlek så finns det hjärta här hos mig" Citat av Sofia


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Viktoria

Oj, hur gamla är de? De ser jätteunga ut. Kul att de funnit kärleken i alla fall ;)

Postat av: Sofiakristina

20 och 22 typ :)

2008-05-20 @ 15:28:47
URL: http://www.sofiakristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback