Livet har sina goda stunder.

En god stund kommer ske på torsdag (hoppas jag i alla fall om inget år snett)

Jag hade en god stund idag med faktiskt då jag och min Carro käkade glass i solen vid ån idag på stan. MYYS! Det lär blir några gånger till innan hon åker till USA och gör mig avundsjuk i ett helt år!
Gosh I'm going to miss her a lot. And I mean A LOT. And when i say a lot, I really really really mean a lot! More than words can say. 


For now on, it's time for me to fix things up to my studentparty. Like cleaning, baking, fixing, you name it. 

See ya!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: bärrow

åh vilket fint inlägg! i'm going to miss you too baby! massa roliga saker i sommar som kan kompensera en aning då vi inte ses på såå länge. love to you

2008-06-02 @ 22:06:29

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback