MVG javisst.

Woho! Känns skönt att man är tillbaka igen med nytt liv i bloggen igen. Det känns ju inte mindre fel att lyckas sätta ett MVG på projektet. Härligt jobbat mina tjejer! Men förvånad är jag faktiskt.

Än en gång måste jag stressa då jag ska åka till min käre C ikväll. Jag ska överraska honom med nybakta muffins. Det luktar så gott i köket just nu! MUMS! 

Och jag har nyss fått hem ännu flera bilder från vår härliga studentskiva. Men dock hinner jag inte lägga upp dom nu. Tomorow is an opportunity!

Bye for now!


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Eva

Hejsan,,,,Ett stort grattis till MVG och ha de bra
Kramizar från Eva W

2008-05-13 @ 10:36:52

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback