Någon som vill utmana Brennan i fyra-i-rad?

Mästaren i fyra-i-rad. Ja, det är vad man kan kalla mig!

Det är så (som jag nämnt förut i bloggen) att C vinner i alla spel, tävlingar och utmaningar han och jag har mot varann, vad det än är så vinner han jämt! Biljard, fotboll, alla sorters brottningsmatcher, styrketävlingar, bowling, data- och tvspel, m.m
Men igår när han och jag skulle spela ett spel vi inte spelat förr: fyra-i-rad, fick han storstryk! Av 15 ggr vann han EN gång och resten vann jag. Och jag skrattade och hade så roligt (det hade han visserligen oxå, men han var nor riktigt frustrerad att han inte kunde vinna mot mig)

Någon som vill utmana?
 Säg då till!
image406
För övrigt var jag på fest hos Sophie igår. Det var ganska segt att tagga till eftersom hela dagen belv helt omplanerad än tänkt. Men när man kom dit blev allt bättre. Det var trevligt umgänge, god rabarberpaj och pocorn och ni vet sånt.
Fyllechaffis blev man när vi skulle åka in och såklart passar alla på att åka med om det finns plats, så bilen blev fullsatt och det blev som vanligt högljutt i bilen (trots att det var endast en person som var full).
Nä men det är roligt det där. Folk med alkohol i sig kan ju inte hålla käft när man sitter i bilen och åker.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Therese

Haha, nej nåt vårrus har jag inte planerat. Jag är så sjkut jävla död just nu att jag känner mig som ett apatiskt barn sen loppet. Ska du springa? Hur har din helg varit då? Grattis till vinsten btw:P

Postat av: Hällan

jag gav ju bort vinsten till dig det du ju :P äslkar dig synd att vi inte kan ses imorn eller ikväll men sen smäller det då syns vi tisdag kväll alltså:D längtar till dess min älskade sofia

2008-05-18 @ 22:32:30
URL: http://www.sofiakristina.blogg.se
Postat av: Ida

Kanske för att jag övade upp dig så bra i Gopshus ^^

2008-05-20 @ 11:21:59
URL: http://Idaaahooe.blogg.se
Postat av: Sofiakristina

C du är då allt bra söt!

2008-05-20 @ 15:25:31
URL: http://www.sofiakristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback