O3Bs skiva

Jag har redan varit på min andra skiva. Den första var i torsdags. Det var Högbergsskolans skiva på People. Kan inte säga att det var någon höjdare, snarare en "djupare" om man kan säga så. Jag  kände ju knappast någon därute, förutom mina egna vänner plus några till. Sen gillar jag inte alla människors attityd på dansgolvet. Tierpare är skit (förutom typ en).

Hursomhelst.
Våran skiva var mycket bättre, men det var inte bland de roligaste kvällarna i mitt liv. Har varit med om så mycket bättre. Men jag gillade läget hela kvällen! 
Under middagen (som inte direkt var någon god mat som skulle vara värd 375 spänn) delades allas "klassens ..."

Jag blev:
KLASSENS SNOWFLAKE

Såhär löd motiveringen:
Du tjatar om snö året om, till och med nu när våren kom.
Medans vi andra längtar till solen skulle du nog helst dra till nordpolen.
Dessutom passar det in på dig på andra sätt, du är glad och skön och far runt som en sprätt!

image344
Hmm, kan ju bero på att jag gillar snowboard! Fast nu vill jag faktiskt ha sommaren här. Jag har nästan gett upp hoppet för vintrarna nu när det ändå inte kommer någon snö.

Kvällen slutade bra, förutom att det fattades lite pengar i min portmonä. Mamma och hennes vännina Eva var med hela kvällen - I like!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Eva

Hejsan. Tack för en jättetrevlig kväll med dej och Julia.Jag vill tacka för att ja fick följa med på din studentskiva klassens snowflake. Kramar från mej Eva W
Jag och mamma trivdes bra med er.....

2008-05-12 @ 18:50:23
Postat av: emelie

snyggingen själv, snowflake ;)

2008-05-14 @ 17:31:55
Postat av: Anonym

Tack så mycket emelie :)

2008-05-14 @ 17:35:38

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback